loading...

دانستنی ها

ava بازدید : 47 سه شنبه 05 شهریور 1398 نظرات (0)

اگر قصد خرید گوسفند زنده در تهران و گوسفندی از این نژاد دارید، باید با خصوصیات ظاهری آنها آشنایی داشته باشید، این گوسفندان دارای جثه‌ای تقریبا متوسط اند و به شکل میانگین وزن آنها بین 70 تا 100 کیلو متغیر است. وزن آنها در زمان تولد بین 3 تا 4 کیلوگرم است اما از نظر ظاهری با بقیه انواع نژاد ها تفاوت دارند. 

از نظر ظاهری این نژاد دارای قد بلندتر هستند و اندامی کشیده و باریک دارنداین ژاد پاهای بلند و کشیده ای دارند، و دارای بینی بزرگ و ضخیم هستند. گوش های انواع این نژاد سمت پایین و اندکی به جلو است و گردن بلندی دارند، قوچ های این نژاد دارای شاخ هستند اما گوسفندان ممکن است که شاخ نداشته باشند. اما چیزی که شناختن آنها را ساده میکند، رنگ آنها ست، رنگ گوسفندان این نژاد مشکی و سفید است. 

برای خرید گوسفند زنده در تهران از این مرکز میتوانید در خواست خود را از طریق وبسایت برای ما ارسال کنید یا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

ava بازدید : 43 سه شنبه 05 شهریور 1398 نظرات (0)

 

از اين سوييچ به عنوان محافظ پمپ هم ياد ميشود و وظيفه اين قطعه خامموش كردن پمپ در مواقع افت فشار آب و قطع آب ورودى است، اين قطعه با خاموش كردن پمپ از بدون آب كاركردن آن جلوگيرى ميكند. لوپرشر در دستگاه تصفيه آب به صورت سرى در مدار الكتريكى پمپ قرار ميگيرد و به عنوان كليد قطع و وصل پمپ عمل ميكند به اين صورت كه زمانى كه فشار آب ورودى بالاست به ديافراگم تعبيه شده در قطعه فشار وارد ميشود و موجب بسته ماندن مدار برقرارى جريان برق ميشود و در صورت افت فشار آب و يا قطع آب فشار از روى ديافراگم برداشته شده و موجب بسته ماندن جريان برقرارى برق عبورى ميشود.

(قطع و وصل شدن جريان موجب خاموش و روشن شدن پمپ ميشود) سوييچ لوپرشر داراى ورودى ١/٤ با اتصال مهره اى يا رزوه اى است. سوييچ لوپرشر به وسيله دو رشته سيم به ترانس و هاى پرشر وصل ميشود و توجه داشته باشيد كه در هنگام تعويض لوپرشر مى بايست سرسيم ها جدا شده و به سوييچ جديد متصل ميشود. جابه جايى سيم ها تاثيرى در عملكرد سوييچ ندارد.

 

ava بازدید : 34 سه شنبه 05 شهریور 1398 نظرات (0)

 

همانطور که در مقالات پیشین سایت به دفعات اشاره کردیم، بخش های مختلف دستگاه کلایمر با از استاندارد EN پیروی کنند تا امنیت جانی و مالی افرادی که قصد استفاده از آنها را دارند تامین نمایند.

یکی از مهترین بخش های کلایمر که باید حتما از استاندارد ها پیروی نماید، سازه های فلز و کابین دستگاه است. طبق استاندارد EN اولین بخش از دستگاه پس از سیم های بکسل که نگهدارنده وزن دستگاه هستند، مهمترین بخش کابین دستگاه است که وظیفه حفظ و نگهداری کاربران را برعهده دارد. پس باید بتواند با تحمل ضربات و وزن وارده بر آن دستگاه و کاربران را حفظ نماید. اگر کابین دستگاه نتواند وزن را تحمل کند و دچار شکستگی یا نقص شود دسگر عملکرد ترمزهای دستگاه اهمیتی ندارد.

به همین دلیل در استاندارد EN1808  دارای اهمیت خاصی است و تمامی دستگاه ها باید از این استاندارد پیروی کنند. در صورتی که اقدام به خرید یا اجاره کلایمر از مراکز غیر معتبر نمایید و استاندارد های و مجوزهای لازم را چک نکنید ممکن است با مشکلات زیادی مواجه شوید.

ava بازدید : 64 سه شنبه 05 شهریور 1398 نظرات (0)

تایمر یخچال یکی از قطعات پر اهمیت در این دستگاه است، که زمان اتومات کردن یخچال و کارکردن دیفراست را مدیریت میکند، پس از اندازه گیری زمان مورد نیاز برای فعالیت ترموستات این قطعه به المنت فرمان فعالیت کردن میدهد، اهمیت این قطعه در کارکرد صحیح است و انباشته نشدن برفک در این دستگاه، این قطعه به شکلی مدیریت میکند تا هر چند ساعت یک بار برفک هایی که روی اپراتور جمع شده اند ذوب شوند.

 

در برخی از یخچال های جدیدتر این عمل توسط برد الکترونیکی مدیریت میشود، اگر نیاز به تعمیر تایمر یخچال دارید با تکسان سرویس نمایندگی تعمیر یخچال دوو و تعمیر یخچال سامسونگ تماس بگیرید.

 

ava بازدید : 45 دوشنبه 04 شهریور 1398 نظرات (0)

سنسور دیفراست قطعه ای در یخچال است که از برفک زدن فریزر جلوگیری میکند، این قطعه در یخچال های بدون برفک قرار دارد، در صورت خرابی این قطعه شاهد برفک در یخچال و فریزر خواهیم بود.

برای بررسی و عیب یابی سنسور دیفراست فریزرلازم است که در ابتدا اتصالات و مقاومت سنسور روی برد را بررسی کنید تا بتوانید عیب موجود در قطعه را بیابید.

اگر دانش تخصصی برای تعمیرات یخچال فریزر را ندارد میتوانید با تعمیر یخچال سامسونگ و نمایندگی تعمیر یخچال دوو تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان کارشناسان تعمیر یخچال سامسونگدر محل شما حضور یابند و مشکل را برطرف سازند.

برای ارتباط با نمایندگی تعمیرات یخچال دوو میتوانید فرم درخواست تعمیر کار را پر کنید و یا با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید.

ava بازدید : 49 دوشنبه 04 شهریور 1398 نظرات (0)

 

یکی از راهکارهای مهی که برای افزایش امنیت منازل میتوان از آنها استفاده کرد، هوشمند سازی منزل است، همانطور که در مقاله های قبلی گفتیم یکی از ارکان هوشمند سازی، استفاده از قفل هوشمند است. با استفاده قفلهایی که توسط برندهای معتبر ارائه میشود میتوان امنیت خانه  و محل کار را تا حد زیادی افزایش داد.

این قفل ها انواع مختلفی دارند، از انواع آنها میتوان به قفل رمزی، قفل اثر انگشت و قفل کارتی اشاره داشت. زمانی که از این نوع استفاده میکنید دیگر نیازی نیست که نگران امنیت باشید زیرا به این دلیل که میتوان آنها را به گوشی هوشمند متصل کرد در هر زمانی قابلیت کنترل کردن از راه دور را دارند. حتی اگر رمز قفل الکترونیکی را فراموش کرده اید نیازی نیست نگران باشید زیرا با استفاده از نرم افزار مدیریت موجود در آنها میتوانید به بازیابیی آن بپردازید.

ava بازدید : 42 یکشنبه 20 مرداد 1398 نظرات (0)

This castle with its red rocks in the mountains, has made itself the most unique castle in Iran. It is said that Alamut was once a prison, if not only a prison but a specific social class lived in the castle. The fort is 120 meters long. Alamut is surrounded by scary cliffs and the only access to it is from the northeast side of the Hudkan Peak. Alamut Castle has special beauties, such as a sophisticated drainage system (earthen pipes that work beneath the soil or through the wall to let water pass) at a diameter of 10 centimeters, which draws water from the fountain into the fortress and into the rock.Iranian budget tour In the middle of the castle there is a pond that has never been empty. For these reasons, Alamut always hosts domestic and foreign tourists. When travel to Iran

ava بازدید : 39 یکشنبه 20 مرداد 1398 نظرات (0)

یکی از مشکلات متداول ماشین های لباسشویی جمع شدن آب در داخل آنها بوده که به دلیل عدم تخلیه آب در دستگاه اتفاق می افتد. اولین کاری که هر متخصص تعمیر لباسشویی در این مواقع انجام می دهد، عیب یابی لباسشویی و بررسی پمپ تخلیه و ارزیابی آن است، تا از سالم بودن و یا خرابی پمپ تخلیه اطلاع یابد و اگر ایراد از پمپ باشد، در صورت امکان آن را تعمیر و در غیر این حالت، پمپ را تعویض می نماید.

مسلما تعویض پمپ تخلیه لباسشویی یکی از موارد تخصصی بوده که نه تنها به دانش تخصصی در زمینه قطعات و نحوه کار لباسشویی شما بستگی دارد، بلکه به تجربه امور فنی و تعمیراتی و همچنین ابزارآلات خاص نیز بستگی دارد. گذشته از این موارد، امروزه با وجود تکنولوژی های پیشرفته ای که در ساخت ماشین های لباسشویی به کار می رود (بخصوص در مورد برندهای خارجی لباسشویی)، انجام تعمیرات بر روی این لباسشویی های مدرن تنها از افراد متخصص و حرفه ای برمی آید و سپردن کار به افراد تازه کار یا غیر حرفه ای تنها سبب خسارت به ماشین لباسشویی شما و نیز تشدید مشکل دستگاه می گردد.

ava بازدید : 42 شنبه 19 مرداد 1398 نظرات (0)

 

در این مقاله از تکسان سرویس به آموزش تعویض پمپ تخلیه لباسشویی میپردازیم تا در صورتی که این قطعه در لباسشویی با مشکل مواجه شده است بتوانید در منزل به تعویض آن بپردازید.

در صورتی که موتور و یا پمپ تخلیه لباسشویی مشکل داشته باشد، این قطعه به خوبی کار نخواهد کرد، اگر موتور و یا پمپ تخلیه مشکل داشته باشد در برخی مواد نیاز است که کل پمپ تخلیه را تعویض کنید، اگر نیاز به اینکار است، تا پایان مقاله با همراه باشید.

تعمیر یخچال سامسونگ 

ava بازدید : 37 شنبه 19 مرداد 1398 نظرات (0)

اگر ناگهان کف آشپزخانه شما پر از آب شده است و نمیدانید ایراد کار از کجاست، ممکن ایراد از لباسشویی شما باشد، پیش از هر اقدامی برای برطرف کردن نشت آب در آشپرخانه لباسشویی خود را بررسی نمایید. در این مقاله با هم به بررسی علت نشت آب در کف آشپرخانه خواهیم پرداخت. با تکسان سرویس نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ در ارتباط باشید تا علت این مشکل را بیابید و به رفع آن بپردازید.

یافتن علت نشتی آب با نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ
در ابتدا باید مطئن شویم که ایراد نشت آب از لباسشویی  است، برای اینکار ابتدا دستگاه را روشن نمایید و یک سیکل شست و شوی کوتاه را انتخاب نمایید. تمام بخش های دستگاه را بررسی کنید.

تعداد صفحات : 22

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 217
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 114
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 146
  • بازدید ماه : 467
  • بازدید سال : 4,041
  • بازدید کلی : 19,479