loading...

دانستنی ها

ava بازدید : 46 دوشنبه 25 شهریور 1398 نظرات (0)

 

دستگاه تصفیه آب سیلور ایکس یکی از برندهای تایوانی موجود در بازار ایران است که از بروزترین تکنولوژی اسمز معکوس برای تصفیه کردن آب استفاده مینماید، این دستگاه قدرتمند با بهره گیری از ۹ مرحله فیلتر تمامی آلاینده های موجود در آب را حذف مینماید. دستگاه تصفیه آب سیلور همچنین در مرحله آخر خود از فیلتر نانو  فیلتراسیون بهره میبرد که این فیلتر ساخته شده از ورقه های نانو سلولوزی در ابعاد کوچک خاصیت آنتی باکتریال و میکروب کشی دارد و فرق این فیلتر با فیلتر یو وی ماورابنفش این است که این فیلتر هم هزینه نگهداری کمتری دارد و هم دارای دقت بالایی در میکروب میباشد، همچنین فیلتر اکسژن ساز استفاده شده در تصفیه آب سیلور باعث بهبود عملکرد بدن، تقویت عضلات، دریافت اکسیژن محلول در آب و کمک به سیستم گردش خون و… مینماید.

ava بازدید : 51 شنبه 16 شهریور 1398 نظرات (0)

http://iransheeplive.com/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%da%86%d8%a7%d9%82-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%da%af%d9%88%d8%b3%d9%81%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%86-%d9%84%d8%a7%d8%ba%d8%b1/

 

برای اینکه دامداران بتوانند دام هایی با وزن و کیفیت بالا نگهداری کنند لازم است که نحوه چاق گوسفندان را بندانند، لاغر بودن بیش از حد دام ها باعث بروز بیماری مختلف و عدم سود دهی مناسب از فروش دام میشود.

 

دلایل لاغر بودن گوسفندان

پیش از انجام هر اقدامی برای چاق کردن دام های لاغر باید با دلایل لاغری آنها آشنایی داشته باشید وجود این مشکل دلایل گوناگونی دارد که از جمله آنها میتوان به عدم تغذیه مناسب،فقدان ویتامین ها و مواد معدنی و یا دریافت کم غذا و علوفه اشاره داشت. همچنین اگر پرورش دام را زیر نظر دامپزشک انجام ندهید بروز بیماریهایی مانند انگل و هیداتیدوز باعث کاهش وزنشان خواهد شد.

ava بازدید : 45 شنبه 16 شهریور 1398 نظرات (0)
نمای ساختمان معرف آن است و  افرادی که برای بار اول ساختمان را میبینند اول نمای آن را نگاه میکنند و اگر ساختمان ظاهر زیبایی نداشته باشد باعث  به وجود آمدن حسی در بد در بینندگان خواهد شد و هر قدر که نمای داخلی زیبا باشد تاثیری روی آنها نخواهد داشت، نمای ساختمان ها با توجه به مصالحی که برای ساخت آنها به کار گرفته شده است متفاوت هستند، اما از هر مصالحی که برای ساخت آنها استفاده شده باشد بعد گذشت چند سال کثیف میشود و ظاهر اولیه خود را از دست میدهد.
کثیف شدن نمای ساختمان و از دست دادن رنگ آن بر اثر عوامل مختلفی به وجود می آید، عواملی مثل آلودگی هوا، گرد و خاک، بارش باران های اسیدی و تابش نور خورشید برخی از آنها هستند. تفاوتی نمیکند که کدام یک از این عوامل باعث به وجود آمدن ظاهر نامناسب ساختمان شده باشد در هر صورت با انجام عملیات هایی مانند نماشویی و یا رنگ آمیزی نما میتوایند دوباره شکل ظاهری ساختمانتان را به شکل اول باز گردانید.داربست معلق 
ava بازدید : 42 شنبه 16 شهریور 1398 نظرات (0)

 

یخچال فریزر یکی از گران ترین وسائل برقی آشپرخانه است، که در صورت استفاده ناصحیح از آن خیلی زود دچار خرابی خواهد شد نیاز به تعمیر پیدا خواهد کرد، همچنین به این دلیل که این وسیله همیشه روشن است برق زیادی هم مصرف میکند و هزینه قبوض برق را افزایش میدهد، در این نوشته  نکاتی برای بالابردن عمر مفید یخچال و همینطور کاهش هزینه های برق مصرفی بررسی میکنیم.

تعمیر یخچال سامسونگ

برای صرفه جویی در مصرف برق ابتدا باید یخچالی را خریداری کنید که برق کمی مصرف میکند و دارای برچسب مصرف انرژی است، کمی هزینه بیشتر در زمان خرید یخچال باعث میشود که در آینده بهای برق مصرفی کمتری بپردازید. اگر یخچالی با مصرف انرژی کم دارید این مقاله را مطالعه کنید.

ava بازدید : 47 شنبه 16 شهریور 1398 نظرات (0)

 

بازرگانى تصفيه ايران با پانزده سال سابقه در ضمينه واردات، مونتاژ و توزيع دستگاه تصفيه آب اين افتخار را داريم كه با بهترين كيفيت بهترين دستگاه تصفيه آب خانگى، نيمه صنعتى و صنعتى را مبنا بر نياز مشترى با قيمت بسيار مناسب ارائه ميدهيم.

به همت برترين متخصصان و با جمع آورى بهترين برندهاى صنعت آب و با تنوع بسيار بالاى محصولات سعى بر اين بوده تا همواره بتوانيم نياز همكاران گرامى را براورده و محصولى با كيفيت ارائه دهيم.

ava بازدید : 35 پنجشنبه 14 شهریور 1398 نظرات (0)

 

  • درصورتی‌که ماشین لباسشویی در حال انجام کار باشد و دست خود را وارد درام کنید امکان دارد دست شما آسیب ببیند.
  • هیچ‌گاه از ماشین لباسشویی بالا نروید یا وسائل سنگین بر روی آن قرار ندهید زیرا امکان شکسته شدن آن وجود دارد.
  • باید لباس‌هایی را که با یکدیگر شستشو می‌دهید ازنظر رنگ وجنس تداخلی باید یکدیگر نداشته باشند.
  • روزنه هواکشی در پایین ماشین لباسشویی آاگ وجود دارد که باید مراقب بود توسط عوامل مسدود نشود
  • برای استفاده از ماشین لباسشویی از لوله‌های جدید استفاده کنید و حتی‌الامکان از لوله‌های قدیمی که کارایی مناسبی ندارند استفاده نکنید.
  • سیم برق دستگاه نباید زیاد خم یا کشیده شود.
  • از قرار دادن هرگونه وسایل سنگین بر روی سیم ماشین لباسشویی خودداری کنید زیرا باعث آسیب و یا اتصالی خواهد شد.
  • درصورتی‌که پیچ‌های اتصال آب شل باشند باعث نشتی دستگاه می‌شود حتماً آن‌ها را چک کنید
  • از اسپری کردن حشره‌کش بر روی ماشین لباسشویی خودداری کنید
  • به‌هیچ‌عنوان در ماشین لباسشویی خود از بار اضافی استفاده نکنید.
  • نباید مواد شوینده و مواد شیمیایی را با یکدیگر ترکیب کرد زیرا امکان ایجاد یک ترکیب خطرناک را می‌دهد و باعث می‌شود گازهای خطرناک از خود متصاعد کند.
  • درصورتی‌که از مواد شوینده بیش‌ازحد استفاده کنید باعث خواهد شد که برای دستگاه شما مشکلی پیش بیاید
  • از وسایل تیز و برنده برای تمیز نمودن درام دستگاه استفاده نکنید.
  • برای جلوگیری از مسدود نشدن فیلتر ماشین لباسشویی آن را تمیز کنید.
  • از شستن فرش توسط ماشین لباسشویی اجتناب کنید.
  • درب دستگاه را محکم نبندید.
  • برای راه‌اندازی دستگاه ماشین لباسشویی همواره به متصل بودن سیم ارت توجه داشته باشید.
  • بعضی از آثار نباید در ماشین لباسشویی به دلیل اینکه شکل ظاهری خود را از دست می‌دهد.
  • لباس‌هایی که خاصیت ضد آب را دارند نباید در ماشین لباسشویی شسته شود.
  • جنس بعضی از لباس‌ها به‌گونه‌ای است که به‌راحتی پرز می‌گیرد که در این صورت باید آن‌ها را پشت‌و رو کرد.
ava بازدید : 43 پنجشنبه 07 شهریور 1398 نظرات (0)

 

پیش از انجام هر اقدامی برای چاق کردن دام های لاغر باید با دلایل لاغری آنها آشنایی داشته باشید وجود این مشکل دلایل گوناگونی دارد که از جمله آنها میتوان به عدم تغذیه مناسب، فقدان ویتامین ها و مواد معدنی و یا دریافت کم غذا و علوفه اشاره داشت. همچنین اگر پرورش دام را زیر نظر دامپزشک انجام ندهید بروز بیماریهایی مانند انگل و هیداتیدوز باعث کاهش وزنشان خواهد شد.

خرید گوسفند قربانی

تغذیه نامناسب

اصلی ترین  دلیل لاغر بودن گوسفندان عدم تغذیه مناسب است، اگر قصد چاق کردن و پروار کردن دام ها را دارید باید تغذیه سالمی را برای آنها فراهم نمایید، تغذیه سالم دام باید حتما شامل مواردی مانند ویتامین ها، مواد معدنی و علوفه مناسب باشد، همچنین باید داروهایی نظیر داروهای ضد انگل را هم برای جلوگیری از بروز بیماری هایی مانند کزار در تغذیه آنها بگنجانیم.

ava بازدید : 52 پنجشنبه 07 شهریور 1398 نظرات (0)

 

در صنعت ساختمان سازی استفاده از انواع بالابر های ساختمانی کاربرد دارد و استفاده از این بالابر ها بسته به شرایط ساختمان مورد نظر متفاوت است در ادامه این نوشته انواع بالابرهایی که در صنعت ساختمان سازی از آنها استفاده میشوند را بررسی میکنیم.

 

بالابرها ثابت

از این بالابر ها به شکل ثابت درمحل استفاده میشود و از آنها بیشتر جهت جابه جایی باز استفاده میشود، این دستگاه ها را به نام های بالابر خودروبر یا هیدرولیکی هم میشناسند.

دیگر کاربرد این دستگاه علاوه بر استفاده در ساختمان سازی کاربرد در کارخانه ها، مغازه ها و فروشگاه ها هم استفاده مبشود. زمان هایی که در ساختمان سازی نصب آسانسور برای جابه جایی مصالح ساختمانی مشکل است از این دستگاه ها استفاده میشود.

بالابرهای آکاردئونی

این دستگاه ها دارای بازوی قیچی مانند و همچنین یک جک هیدرولیک هستند که با فشار قسمت قیچی مانند باز میشود و ارتفاع مورد نظر بدست می آید، این نوع امن ترین انواع بالابرها هستند، و برای کار در فضای داخلی ساختمان هم کاربرد دارند.

بالابرهای کابلی

یکی دیگر از انواع بالابرها، بالابرهای کابلی یا همان کلایمر هستند، کلایمر ها با دارای یک سبد هستند که با استفاده از کابل به بخش بالای ساخمان متصل میشوند،  و در انواع مکانیکی و برقی در بازار موجود هستند، بالابرهای برقی با نیروی برق کار میکنند اما بالابرهای مکانیکی نیروی محرکه خود را از طریق حرکت دادن دستگیره ها تامین میکنند.


بالابرهای جک مستقیم

این بالابر ها هم یکی از انواع امن بالابرهای ساختمانی هستند، که از آنها در فروشگاه ها و برای حمل بار استفاده میشود و میتوان با استفاده از به طبقات مختلف و قفسه های مختلف دسترسی داشته باشند. از آنها به عنوان آسانسور های هیدولیکی استفاده میشود.

ava بازدید : 34 پنجشنبه 07 شهریور 1398 نظرات (0)

 

مرکز تکسان سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات انواع یخچال فریزر در برندهای معتبر در تهران و کرج است که خدمات تعمیرات و سرویس یخچال فریزر را با ضمانت نامه و گارانتی معتبر ارائه میکند، این مرکز دارای تکنسین های آموزش دیده در همه برند ها شامل برند هیمالیا است، در صورتی که بخچال فریزر هیمالیا شما دچار مشکل شده است، با تماس با شماره تلفن های44105443و 44105434 میتوانید از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های آموزش دیده در این برند استفاده نمایید.

نمایندگی تعیمر لباسشویی دوو

نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ

تعمیر یخچال سامسونگ

ava بازدید : 32 پنجشنبه 07 شهریور 1398 نظرات (0)

گردشگری در ایران-گردشگری، سیاحت یا توریسم به طور کلی به عنوان مسافرت تفریحی در نظر گرفته می‌شود. هر چند که در سال‌های اخیر گردشگری شامل هرگونه مسافرتی می‌شود که شخص به واسطه آن از محیط کار یا زندگی خود خارج شود. به کسی که گردشگری می‌کند گردشگر، سیاح یا توریست گفته می‌شود.واژه گردشگر از زمانی پدید آمد که افراد طبقه متوسط اقدام به مسافرت کردن نمودند. از زمانی که مردم توانایی مالی بیشتری پیدا کردند و عمرشان طولانی‌تر شد، این امر ممکن شد.

اغلب گردشگرها بیش از هر چیز به آب و هوا، فرهنگ یا طبیعت مقصد خود علاقمند هستند. ثروتمندان همیشه به مناطق دوردست سفر کرده‌اند، البته نه به صورت اتفاقی، بلکه در نهایت به یک منظور خاص. به طور مثال برای دیدن ساختمان‌های معروف و آثار هنری، آموختن زبان‌های جدید و چشیدن غذاهای متفاوت. گردشگری سازمان‌یافته امروزه یک صنعت بسیار مهم در تمام جهان است.

 

 

تعداد صفحات : 22

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 217
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 137
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 169
  • بازدید ماه : 490
  • بازدید سال : 4,064
  • بازدید کلی : 19,502