loading...

دانستنی ها

ava بازدید : 27 چهارشنبه 05 آذر 1399 نظرات (0)

 

 

مجازات تخلفات پزشکی بسته به عمل ارتکابی از تذکر و توبیخ تا محرومیت دائم از اشتغال به حرف پزشکی و وابستگان آن را شامل می شود.
اما وکیل جرایم پزشکی؛ جرایمی هستند که مرتکب آن به حرفه پزشکی اشتغال دارد و فعل زیانبار یک عمل پزشکی است. مانند سقط جنین، قتل از روی ترحم ( اتانازی )، قتل عمدی، صدمات بدنی می باشد .
در یک تقسیم بندی کلی تر می توان برخی از این جرایم را به قصور و تقصیر پزشکی، کلاهبرداری پزشکی، سوء استفاده از موقعیت شغلی و.. تقسیم کرد.
چنانچه پزشک مرتکب تقصیر یا قصور شود (اعم از بی احتیاطی،بی مبالاتی،عدم مهارت و عدم رعایت نظامات فنی) ضامن خسارات وارده بر بیمار است.
هر گاه پزشک در معالجه بیمار مرتکب هیچ نوع خطای جزایی و مصادیق آن از قبیل بی احتیاطی و بی مبالاتی نشده باشد اما اقدامات درمانی او موجب جنایت بر بیمار شود پزشک مسئول شناخته می‌شود و قانون در این مورد عمل پزشک را خطای شبیه عمد نامیده است. پزشکان برای آنکه از نظر کیفری مسئول شناخته نشوند، قبل از اقدام به درمان – در غیر ازمواردی که فوریت داشته باشد– می‌بایست از بیمار، ولی و سرپرست یا نمایندگان قانونی اذن بگیرد و کلیه موازین علمی،فنی و نظامات دولتی را نیز رعایت نماید.
در صورتی که پزشک ماذون باشد و کلیه موارد فوق را رعایت نماید، ولی با این حال بر اثر درمان به صورت اتفاقی مرگی رخ دهد و یا آسیبی به بیمار وارد آید پزشک مسئولیت کیفری نخواهد داشت. جرم نبودن عمل پزشک بدین معنا نیست که عمل وی از نطر مدنی مسئولیت ندارد. زیرا اخذ رضایت تنها موجب اباحه عمل پزشک به عنوان درمان و معالجه بوده و مانع ثبوت ضمان نسبت به نتیجه ناخواسته نمی شود. پزشک تنها در صورتی از نظر مدنی مسئول نیست که قبل از شروع به درمان یا اعمال جراحی از بیمار برائت حاصل نماید.
اگر پزشک ماذون باشد و نیز برائت نیز حاصل نموده باشد در صورتیکه عمل جراحی و پزشکی مشروع و منطبق بر موازین علمی و فنی باشد ، پزشک نه مسئولیت کیفری دارد و نه مسئولیت مدنی.
چنانچه پزشک یا جراح به قصد سلب حیات بیمار از معالجه ی وی سرباز زند یا آنکه در جراحی یا در جریان معالجه و درمان یا انجام سایر امور پزشکی ، عمداً عملی انجام دهد که منجر به مرگ بیمار شود ، مرتکب قتل عمد شده است.
تشخیص عمدی یا غیر عمدی بودن عمل پزشک توسط متخصصان، در سازمان پزشکی قانونی یا نظام پزشکی احراز می گردد. در صورتی که پزشک مرتکب تقصیر یا قصور نشود و موارد مطروح را رعایت کرده باشد و صدمه ای ناشی از معالجه به بیمار برسد، پزشک مسئول نخواهد بود.
 
ava بازدید : 32 دوشنبه 26 آبان 1399 نظرات (0)

 

دستکش ها باید براساس کاربردی که از آنها انتظار دارید انتخاب شوند، به عنوان مثال اگر در بخش خدمات غذایی یا مهمان نوازی هستید، باید از دستکش ایمنی تایید شده زیر نظر FDA استفاده کنید.  تا در زمان سرویس دهی یا تهیه غذا از انتقال آلودگی به آنها جلوگیری کنید.

برای مصارفی که دست ها در خطر آسیب قرار دارند باید از دستکش هایی استفاده کنید که ایمنی بیشتری دارند، برخی از این مشاغل شامل موارد زیر هستند: تعمیرات اتوموبیل، لوله کشی، کشاورزی، حمل و نقل، باغبانی و...

اما خصوصیت این دستکش ها باید چه چیزهایی باشد؟

مواد تشکیل دهنده دستکش

دستکش های ایمنی باید از موادی همچون: لاستیک مصنوعی، لاتکس، وینیل، پلی اتیلن و نئوپرن تشکیل شده باشند. و هر یک از آنها دارای کاربردهای متفاوتی هستد.

مثلا دستکش هایی که از نیتریل ساخته شده باشند برای کاربردها صنعتی بیشتر استفاده میشوند به این دلیل که دارای مقاومت بسیار بالاتری هستند اما در مقابل دستکش های وینیل دارای قیمت پایین تر اما مقاومت شیمایی پایین تری هستند.

دستکش های لاتکس یا لاستیک طبیعی دارای خاصیت ارتجاعی بیشتری هستند و حساسیت لمسی بسیار بالایی دارند اما عیب آنها این است که ممکن است باعث آلرژی یا حساسیت های پوستی شوند.

ضخامت و طول دستکش

زمان خرید دستکش ها در نظر بگیرید که بسته به کاربردی که در نظر دارید دستکش باید چقدر ضخیم باشد و یا تا چه حد بلند باشد.

امنیت دستکش ها براساس ضخامت و طولی که دارند توسط تولید کنندگان مشخص میشود، باید در نظر داشته باشید که آیا دستکش هایی که ضخامت بیشتری دارند واقعا در برابر سایش و بریدگی مقاومت مناسبی داشته باشند، و در برابر حرارت، شعله و نفوذ آب مقاومت داشته باشند. یا مثلا اگر میخواهید دستتان را داخل مواد شیمایی فرو کنید باید از دستکش هایی استفاده کنید که طول بلند تری داشته باشند.

ava بازدید : 21 یکشنبه 25 آبان 1399 نظرات (0)

 

 

ورق گالوانیزه

فولاد گالوانیزه به عنوان یک ورق فولاد کربن با پوشش روی در هر دو طرف تعریف می شود. برای تولید فولاد گالوانیزه دو فرآیند اصلی وجود دارد: گرمایش دائمی و گالوانیزه الکترو. فرآیند گرمایش ورق با عبور ورق فلز از داخل مذاب است ، در حالی که فرآیند الکترو گالوانیزه شامل استفاده از روی به صورت الکترولیتی است. در آخر ، یک لایه روی روی ورق پوشانده می شود.

 

جالب است بدانید که این لایه روی علاوه بر سازگار بودن با محیط زیست ، از ورق فلز در برابر خوردگی و اکسیداسیون نیز محافظت می کند.

این گالوانیزه برای مواقعی که فلز با آب و اکسیژن در تماس است مناسب است. از ورق گالوانیزه در سقف های زیر شیروانی ، گلخانه ها و هر جا که امکان پوسیدگی و خوردگی سطح وجود دارد استفاده می شود. هرچه روی بیشتر در آن استفاده شود ، مقاومت ورق بیشتر است.

و بیشتر در مکانهای مرطوب استفاده می شود زیرا حتی اگر پوشش شکسته باشد از زنگ زدگی محافظت می شود.

 

ورق آهن رنگی

ورق های گالوانیزه را معمولاً با پاشش رنگ با دستگاه مخصوص رنگ می کنند. به طور کلی ، ورق های رنگی از تنوع زیادی در رنگ ها و شکل ها برخوردارند و برای کاربردهای گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند.

کاربردهای ورق رنگی: صنایع ساختمانی: سقف و بدنه انبارها و کارگاه ها ، سقف و غیره حمل و نقل: ساخت ظروف ، سردخانه ها و کاروان های ثابت و متحرک و….

 

ورق شستشوی اسیدی

این نوع ورق ها با اسید کلریدریک آغشته می شوند تا چربی را از ورق به ضخامت مورد نظر بردارند. این ورق از ورقهای سیاه (ورق گرم) تولید می شود. ورق اسیدی شسته شده از ورق گرم تولید می شود که در طی یک فرآیند زغال سنگ و ناخالصی های موجود در سطح توسط اسید گرفته شده و براق و روغنی می شوند. از ورق های اسید شویی در ساخت و ساز ، تولید مخزن گاز ، ساخت خودرو و غیره استفاده می شود.

 

ورق های روغنی

ورق های روغنی که از نورد سرد تولید می شوند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند ، این ورق به دلیل براق بودن به ورق روغن معروف است. بیشتر در مواردی استفاده می شود که کیفیت ظاهری محصول از اهمیت زیادی برخوردار است. برای دریافت و مشاهده قیمت ورق روغنی با کارشناسان تجارت فلز تماس بگیرید.

 

انواع ورق روغنی: ورقهای روغنی معمولی (مانند ورقهای روغن st12) - ورقهای روغن نیمه کشیده (مانند ورقهای روغن st13) - ورقهای روغن فوق کشیده (مانند ورقهای روغن st14)

 
ava بازدید : 23 پنجشنبه 08 آبان 1399 نظرات (0)

 

برای محافظت و نگهداری از سیم و کابل در طول مسیر اجرای سیم کشی و کابل کشی، در واحدهای صنعتی، پروژه های ساختمانی و صنعتی، بکارگیری لوله های فولادی برق، مورد توجه قرار می گیرد که اجرای آن می تواند به صورت داخلی و یا روی سطحی انجام پذیرد.

 فرم دهی ساده با استفاده از دستگاه لوله خم کن و مقاومت بالا و ماندگاری این تجهیزات در برابر ضربات مکانیکی، حیوانات موذی، گرد و غبار و همچنین شکل مناسب آن، محبوبیت لوله فولادی برق را در نزد کاربران بالا برده است.

 

انواع لوله های فولادی برق

لوله فولادی برق مشکی

این نوع لوله فولادی برق، که عمدتا به وسیله رنگ در برابر زنگ زدگی مقاوم می شود، را می توان در فضای داخلی بناها، در بتن، مورد استفاده  قرار داد. کاربرد این قبیل لوله فولادی برق در ارتباط مستقیم با زمین، و یا در جاهایی که در برابر نفوذ عوامل زنگ زدگی  و خوردگی شدید است مجاز نخواهد بود.

 

لوله های فولادی گالوانیزه (لوله های فولادی گالوانیزه درز جوش)

این گونه لوله فولادی برق و متعلقات آن، که در برابر زنگ زدگی و خوردگی با مواد مقاومی مانند روی یا کادمیم ، از داخل و بیرون پوشیده می شود، می توان زیر اندود گچی مورد استفاده قرارداد.

 

 لوله فولادی گالوانیزه عمقی داغ

این نوع لوله فولادی برق و متعلقات آن در لوله کشی های روکار ، که در فضای بیرونی انجام می گیرد، ویا در مواردی که لوله های برق در معرض عوامل زنگ زدگی و خوردگی قرار می گیرد مانند محل های با رطوبت بالا و همچنین در مواردی که مقاومت مکانیکی بالا مورد نیاز است می بایست مورد استفاده قرار گیرد.

 

لوله های فولادی گالوانیزه بدون درز ضد انفجار

این گونه لوله فولادی برق و متعلقات آن، در لوله کشی های مناطقی که امکان انفجار و آسیب فیزیکی وجود دارد باید به کار برده شود.

 

لوله فولادی قابل انعطاف (لوله فلکسیبل)

 در مواردی که لوله فولادی برق از درز انبساط ساختمان می گذرد و یا برای متصل نمودن برق به موتورها یا دستگاههایی که فعالیت آنها با ایجاد لرزش همراه است می توان از لوله فولادی قابل انعطاف متناسب با نوع لوله کشی استفاده کرد. درون این نوع لوله برق باید دارای پوششی از لاستیک، یا مواد مشابه جهت انعطاف باشد.

 
ava بازدید : 30 دوشنبه 31 شهریور 1399 نظرات (0)

لوله های بدون درز یا (seam less pipe) لوله هایی هستند که در ساخت آنها هیچ گونه درز یا جوشی وجود ندارد، بنابراین از مقاومت بسیار بالایی نسبت به نوع درزدار برخوردارند. این لوله ها در کارخانه به روش اِکستِرود تولید میشوند، یعنی به صورت قالبی مستقیما از شمش فولادی به شکل لوله بدون درز تبدیل میشوند. از این لوله ها در مواردی که درجه حرارت و فشار سیال عبوری بالا باشد، استفاده میشود. در ایران لوله گلخانه های بدون درز تا سایز 24 اینچ تولید میشود ولی لوله های وارداتی بدون درز تا سایز 42 اینچ نیز وجود دارد. 

لوله مانیسمان:

مانیسمان نام یک برند از لوله های بدون درز است که اولین بار لوله های بدون درز با این برند وارد بازار شدند و از آن پس به این نام شهرت پیدا کردند. مانیسمان در واقع نام برادران آلمانی بود که در سال 1880 برای اولین بار روشی برای تولید لوله های بدون درز معرفی کردند. امروزه لوله مانیسمان کاربرد وسیعی در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی دارند. 

لوله گوشت دار:

نوع دیگری از لوله های بدون درز معروف به لوله گوشت دار صنعتی است. جنس این لوله ها از فولاد با ضخامت بالا است و برای لوله کشی مواد نفتی، سیالات و گازها با حرارت و فشار زیاد و جابجایی آنها در مسافت های مختلف به کار میرود. بخاطر جنس محکم آلیاژ و ضخامت بالای آن در شرایط سخت محیطی، مقاومت بالایی دارند. 

 
ava بازدید : 52 پنجشنبه 20 شهریور 1399 نظرات (0)

سنسور دور موتور یا سنسور موقعیت میل لنگ (Crankshaft position sensor) که Engine Speed Sensor یا ESS نیز نامیده می شود یک قطعه الکتریکی نسبتاً مدرن در موتورهای درون سوز است که داده های موقعیت مکانی پیستون و سرعت دورانی میل لنگ را بدست می آورد.

این داده ها به قسمتی به نام واحد فرمان موتور منتقل شده و موتور از آنها برای مدیریت زمان در سامانه جرقه زنی و دیگر فرایندها استفاده می کند.در نسل قبلی خودرو ها قبل از اینکه حسگر موقعیت الکتریکی مورد استفاده قرار گیرد ، دلکو وضیفه تنظیم زمان جرقه زنی را در موتور بر عهده داشت.

این سنسور ممکن است در جلوی موتور و نزدیکی پولی میل لنگ یا در قسمت عقب موتور خودرو روی پوسته کلاچ و در نزدیکی فلایویل قرار گرفته باشد که وضعیت میل لنگ را نسبت به نقطه مرگ بالا تعیین و علائم را به ای سی یو ارسال میدارد.ای سی یو برای پاشش صحیح و جرقه صحیح از این علائم استفاده می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع لوازم یدکی خودرو با پارتستان تماس بگرید. 

وظایف سنسور دور موتور یا سنسور موقعیت میل لنگ:

- اعلام حرکت فلایویل به ECU که می تواند منتج از انجام استارت و یا هل دادن خودرو در دنده باشد تذکر مهم بنا به ویژگی بالا خودرو های انژکتوری را با هل دادن نیز می توان روشن نمود که البته ما آن را در پژو توصیه نمی کنیم .زیرا در خودرو پژو که تسمه لاستیکی دندانه دار استفاده شده ،ضربه محکم رها کردن ناگهانی پدال کلاچ می تواند با توجه به اینرسی میل سوپاپ باعث در رفتن یک یا دو دندانه تسمه از روی دندانه های پولی شود و در این حالت خودرو بدون اینکه ایرادی را توسط دستگاه های عیب یاب اعلام کند دیگر قابل تنظیم نخواهد بود.

  • - اعلام نقطه مرگ بالا به ECU جهت تحریک آن به صدور دستور های پاشش انژکتور و ایجاد جرقه.
  • - اعلام دور موتور به دورسنج از طریق ECU.
  • - ارائه آوانس استاتیکی به ECU.
 
ava بازدید : 30 دوشنبه 27 مرداد 1399 نظرات (0)

لباس کار به عنوان یکی از وسایل حفاظت فردی می باشد و کارکنان و کارگران هر سازمان و کارخانه ای باید با لباسکار مناسب آن محل کار حاضر شوند. لباسکار به عنوان یک پوشش سراسری بدن ( اعم از تنه و دست و پا ) را در مقابل شرایط مختلف محیطی محافظت می کند. ساده ترین ظاهر لباس کار در دو فرم ظاهری کاپشن و شلوار (دو تکه) و لباس کار یکسره( یک تکه یا سرهمی یا به اسم بویلرسوت هم شناخته می شود) و از جنس متنوع اعم از پلی استر پنبه، ویسکوز، کتان، فلامنت یا ترکیبی از آنها استفاده می شود.

مشخص است که هر چه الیاف به کار رفته در پارچه طبیعی تر باشد، تبادل حرارتی بهتر و آسان تری صورت می گیرد .

لباس کار های مخصوص که متناسب با شرایط خاص هستند از جمله لباس کار عایق سرما و رطوبت، نسوز و ضد حرارت و لباس های ضد مواد شیمایی و رادیو اکتیو باید از پارچه های مخصوص در آنها استفاده شود.

کاربرد لباس کار

لباسکار به عنوان یک پوشش سراسری بدن ( اعم از تنه و دست و پا ) را در مقابل شرایط مختلف محیطی محافظت می کند.

لباس کار به طور اصولی و طبق ملزومات سیستم HSE به دو صورت وجود دارد :

نوع اول به صورت پیراهن/کاپشن و شلوار (دو تکه)

نوع دوم به صورت یکسره (یک تکه یا سرهمی) که با نام های دیگری چون بیلرسوت، کاورال نیز شناخته می شود.

نوع سوم به صورت دوبندی ( بدون آستین ) می باشد .

ava بازدید : 33 دوشنبه 27 مرداد 1399 نظرات (0)

 

اغلب از این نوع پروفیل در ساخت سازه های فلزی، قاب، گوشه های دیوار و یا از نوع تزیینی آن در کارهای دکوراتیو استفاده می کنند. علاوه بر روی کار از این محصول در داخل سازه مانند سقف ساختمان هم استفاده می شود. برای مثال در سقف های بتن پوششی استفاده از این نوع پروفیل رایج تر بوده در صورتی که در سقف های کرومیت از هر سه نوع پروفیل نبشی، ناودانی و تسمه مورد استفاده قرار می گیرد.

 

علاوه بر این موارد این محصول در اتصالات هم کاربرد دارد. برای مثال برای اتصالات پل به ستون، تیرآهن به بیم های باربر، ستون و خرپا، اتصالات ستون به صفحات در فونداسیون در صنعت و ساختمان سازی از نبشی استفاده می شود. همچنین در اتصالات ساده، از این نوع پروفیل برای اتصال با نبشی تقویت نشده (نشیمنی)، کاربرد نبشی تقویت شده، اتصال نبشی جان، اتصال گیر دار (صلب) و نیم گیر دار (نیم صلب) مورد استفاده قرار می گیرد.

 

این نکته قابل ذکر است که در اتصالات از سایز ۵۰ تا ۱۵۰ میلیمتر این نوع پروفیل باید استفاده کرد و مطمئن ترین حالت موجود مواقعی ست که ورق اتصال و هر یک از بال های محصول در حالتی با زاویه ۴۵ درجه به یکدیگر متصل شوند به گونه ای که مرکز ثقل ورق و نبشی همراستای یکدیگر قرار بگیرند.

 

اتصال ساده با نبشی جان

در ساختمان سازی عموما از اتصالات ساده استفاده می شود ولی در صورت تقویت نبشی یا ورق اتصال، از شیوه اتصال نیمه صلب هم استفاده می کنند. بنابراین به دلیل متداول بودن روش ساده به اختصار به توضیح آن می پردازیم. اتصال مفصلی نبشی ۳ نوع دارد:

 

اتصال پل به ستون: این اتصال روشی ساده بوده که برای وصل کردن تیر به ستون پل در گوشه های کار از این پروفیل استفاده می شود.

 

اتصالات ساده به صورت ممتد (خورجینی): هدف از نام گذاری این روش به نام خورجینی این است که در ساختمان های با اسکلت فلزی این اتصال همراه با دو شاه تیر می باشد. روش کار به این صورت است که پل ها از دو طرف ستون عبور داده می شوند سپس پل، از بالا توسط یک نبشی ضعیف و از پایین به وسیله نبشی نشیمن به بال ستون متصل می شود.

ava بازدید : 37 یکشنبه 05 مرداد 1399 نظرات (0)

گالوانیزه گرم یک روش برای پوشش قطعه فولاد با یک لایه روی محافظ به منظور افزایش مقاومت در برابر خوردگی و بهبود خواص مکانیکی است. ورق گالوانیزه فولاد ، ماده انتخابی اساسی بسیاری از ساختمان های مدرن و سازه ها، مانند ایستگاه های قطار، پل ها و گنبد فلزی است.

1)سطح مورد نظر را از آلودگی کاملا تمیز کنید. قبل از هر مرحله دیگر باید سطح فولاد کاملا تمیز شود. خاک، چربی، روغن، و یا رنگ نشانه گذاری با استفاده از یک اسید ملایم، یک قلیایی گرم، و یا یک عامل تمیز کردن بیولوژیک کاملا پاک گردد.

2) پاک کردن زنگ زدگی. زنگ زدگی را با اسید هیدرکلریک یا اسید سولفوریک گرم می توان پاک کرد . در برخی موارد پاک کردن مرحله اول ممکن است کافی باشد اما در برخی موارد نیاز به هر دو راه حل می باشد.

3) قرار دادن فلز در ماده ای مخصوص . این ماده در واقع روی کلرید آمونیوم است که باعث حذف هر گونه زنگ باقی مانده شده و از فولاد تا زمانی که گالوانیزه شود محافظت می کند.

4)غوطه ور کردن فولاد در روی مذاب. حمام روی مذاب باید حداقل 98 درصد روی داشته باشد و محدوده دمایی مناسب آن 815-850 درجه فارنهایت (435-455 درجه سانتیگراد) می باشد.

در حالی که فولاد در حمام روی غوطه ور است ، آهن خود را با روی واکنش داده یک لایه بیرونی از روی خالص روی آن تشکیل می شود.

5) در مرحله بعدی گالوانیزه گرم فولاد گالوانیزه را از حمام روی به آرامی بیرون کشیده تا بسیاری از روی اضافی آن جدا شود.

 

6)خنک کردن فولاد گالوانیزه. واکنش گالوانیزه گرم را با خنک کردن فولاد متوقف می کنند. عملیات خنک کننده را در همان زمان که فولاد در حمام روی و با دمای بالا قرار دارد انجام می دهند . خنک کردن فولاد در روش گالوانیزه گرم را می توان به یکی از سه روش زیر انجام داد:

 

غوطه ور فولاد در یک ماده مانند: هیدروکسید پتاسیم.

غوطه ور فولاد در آب

قرار دادن فولاد در هوای آزاد برای سرد شدن.

7)بازرسی فولاد گالوانیزه . هنگامی که فولاد گالوانیزه سرد می شود، آن را بررسی کنید تا مطمئن شوید که پوشش روی خوب به نظر می رسد و به اندازه میله های فولاد، ضخیم است. آزمون هایی برای اطمینان از مناسب بودن گالوانیزه وجود دارد.

استانداردهای برای گالوانیزه گرم تعیین شده و بازرسی نتایج آن توسط سازمان هایی مانند انجمن تست مواد آمریکا و (در حال حاضر به نام بین المللی ASTM) انجام می شود ، دیگر انجمن های بررسی: سازمان بین المللی استاندارد (ISO)، انجمن استانداردهای کانادا (CSA)، و انجمن آمریکایی بزرگراه های ایالتی و مقامات حمل و نقل (AASHTO) می باشند .

روش دوم : الکتروگالوانیزه

 

 
ava بازدید : 35 پنجشنبه 26 تیر 1399 نظرات (0)

برای لوله های آب آتش نشانی از لوله گالوانیزه و لوله مانیسمان استفاده میشود، شیرهای آتش نشانی باید با فاصله استاندارد در سطح زمین قرار داشته باشند.و باید طوری تعبیه شود که از انجماد حفظ شود

مانیتور آتش نشانی

شیرهای آتش نشانی باید به شکلی نصب شوند که اجازه دسترسی به آنها وجود داشته باشد. و بتوان سریعا به آنها دسترسی داشت. به طور استاندرد شیرهای آتش نشانی باید هر 300 فوت نصب شوند. هر 300 فوت 90.5 متر است.

انواع روش های لوله کشی آتش نشانی

  • استفاده از روش خشک
  • استفاده از روش تر
  • سیستم ترکیبی

سیستم خشک: در سیستم های خشک لوله کشی با آب شهری جدا است، و هیچگونه اتصالی باهم ندارند

سیستم تر: در این روش لوله کشی از سیستم های آب شهری استفاده میشود که به آب ساختمان ها متصل شده است.

سیستم ترکیبی: همانطور که از نام این سیستم مشخص است، در این سیستم از ترکیبی از سیستم های تر و خشک استفاده میشود. که استفاده از هر یک از آنها بستگی به فاصله شیر آتش نشانی به ساختمان دارد.

 

تعداد صفحات : 22

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 217
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 120
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 152
  • بازدید ماه : 473
  • بازدید سال : 4,047
  • بازدید کلی : 19,485